reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Tuhý

Filip Tuhý

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

takmer 19 rokov života...a stále sa učí a bude ešte dlho...vždy je čo zlepšovať Zoznam autorových rubrík:  zaujmySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Spomienky na leto(+ veselé videá)

Filip Tuhý

Spomienky na leto(+ veselé videá)

Ako som sa prehraboval v počítači narazil som na cca 8 GB záberov z tohotoročného leta a rozhodol som sa spraviť z toho videá a ukázať ich svetu, neberte ich vážne:-)

  • 12. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 313x
  • 0
Predajca určí cenu?(alebo ako v jednom stánku zdraželo Sme)

Filip Tuhý

Predajca určí cenu?(alebo ako v jednom stánku zdraželo Sme)

Neviem síce prečo...ale stalo sa to...

  • 20. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 437x
  • 3
YAMAKASI - vidieť či nie?

Filip Tuhý

YAMAKASI - vidieť či nie?

Tento film som videl. A neviem ,či ho mozem odporučiť každému.

  • 5. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 450x
  • 1
Deti

Filip Tuhý

Deti

No ideme si tak traja chalani po vonku. A taky piati chlapci po nas začali kričat.

  • 20. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 342x
  • 1
Mobil zazrak storocia

Filip Tuhý

Mobil zazrak storocia

Je to zaujimave ako mobilne telefony zmenili moj svet.

  • 12. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 773x
  • 5
reklama
jarna unava?

Filip Tuhý

jarna unava?

Dnes..som prisiela zo skoly...a absolutne nic sa mi nechcelo.

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 301x
  • 0
prečo blog?

Filip Tuhý

prečo blog?

tak som sa rozhodol blogovat..preco vlastne?

  • 5. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 316x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu